Joe & the Juice er en af verdens mest innovative Cafekæder. Udover at sælge kaffe og juice, har de en ambition om, gennem data, at give deres kunder en unik og personlig oplevelse i samtlige af deres over 300 butikker.
Vågent blik på konkurrenterne
I et marked hvor kundeloyalitet kan være meget svær at opnå, arbejder Joe & The Juice kontinuerligt og fokuseret med optimering af servicen, kvaliteten og kulturen for hele tiden at være et skridt foran konkurrenterne. Her er fokus på friskhed, gode råvarer, fantastisk service – men frem for alt en utrolig stærk kultur, der gennemsyrer hele organisationen. Inde bagved facaden arbejder man utrolig bevidst med dataindsamling og analyse for heletiden at optimere den voksende virksomhed.
POS system med kontrol over transaktionerne ud i sidste led
Sammen med Onlimited udviklede Joe & the Juice en helt unik POS løsning, der fungerer som platform for al deres salg og interaktion med kunder.
Platformen anvendes i dag til alt in-store salg i samtlige af deres 300 butikker på verdensplan.
Hos Joe & The Juice ønskede man ikke at gå ad traditionelle veje og tilpasse sig en standardløsning. Ønsket var at anvende iPads, bl.a. fordi de matcher virksomhedens brand, men også fordi en iPad er lettere at udskifte, hvis den går i stykker.
Joe’s butikker er forbundet med en Cloudbaseret løsning, der gør det muligt at opsamle transaktions-data og samtidig bearbejde data om kunderne, når de handler i den enkelte butik. Indsamling, bearbejdning og anvendelse af data er essentiel for at skabe den helt optimale kundeoplevelse.
Joe & the Juice altid er ajour med hvad deres kunder efterspørger.