Skræddersyede betalingsløsninger og kasseapparater til iPads og tablet | Onlimited
Onlimited udvikler app-baserede kasseapparater og betalingsløsninger til detailbutikker og restauranter. Få inspiration til en skræddersyede løsning her.
Betalingsløsninger, kasseapparater, integration
433
page-template-default,page,page-id-433,page-child,parent-pageid-913,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Skræddersyede betalingsløsninger og kasseapparater til iPads og tablet

POS-løsninger til iPads til nem betjening i butikkerne

Hos Onlimited udvikler vi skræddersyede kasseapparater til detailbutikker og restauranter med brugervenlige apps til mobiler og tablets. Vores kasseapparats- og betalingsløsninger opbygges fra bunden med udgangspunkt i vores kunders behov. Ved at tage udgangspunkt i kundens behov, sikrer vi den bedste løsning. Kundebetjeningen kommer således i første række og understøttes af teknologien – ikke omvendt.

 

Vores erfaring er, at kunden får det bedste resultat med en customized løsning. Det er som udgangspunkt ikke dyrere at købe en customized løsning hos Onlimited, der tager udgangspunkt i kundens forretnings-processer, end det er at købe et standardprodukt, der skal integreres til et ERP-system, og som ikke kan tilpasses i samme udstrækning.

 

Brugerfladen defineres af vores kunder, således at kasseapparatet er et effektivt redskab i en travl hverdag i butikken til en nem og hurtig betjening. Et mobilt kasseapparat på enten en iPad eller Android-tablet kan være en fleksibel løsning for ekspedienten, da det giver vedkommende mulighed for at betjene kunderne, hvor de er; ved kassen, i køen eller ved bordet.

 

Læs mere om, hvordan vi har hjulpet Joe & The Juice med et nyt effektivt POS-system til en travl hverdag.

Integration af kreditkort og betalingskort i kasseapparater

Hos Onlimited har vi stor erfaring i at integrere kreditkort og andre mobile betalingsformer til kasseapparater. Onlimiteds app-baserede kasseapparater integreres med bonprintere, betalings-terminaler og øvrige udstyr, som er relevante for kunden. Vi rådgiver altid vores kunder ud fra deres ønsker, hvorfor løsningen for dig kan indeholde andre ting end beskrevet her.

Kasseapparater med understøttelse af rabat- og loyalitetskoncepter

Vi har også stor erfaring i at integrere vores kunders markedsføringskoncepter direkte i kasseapparaterne, som er en central del af hverdagen i butikkerne. Koncepterne udgør en vigtig del af den overordnede strategi for virksomhederne og skal dermed medtænkes i løsningen.

 

Eksempler på markedsføringskoncepter, der kan understøttes i integrationen kunne være; rabatkuponer, rabatkoder, loyalitetskoncepter, personalerabatter, bonusprogrammer, tilbudskampagner, kundeklubber og tredjeparts fordelsprogrammer.

Kasseapparater og betalingsløsninger integreret mod ERP og eksterne partnere

Vi har stor erfaring i at udvikle kasseapparater og betalingsløsninger, som er fuldt integreret med vores kunders eksisterende IT- og ERP-systemer. Vi leverer den fulde løsning bestående af både app og brugerflade, men vi kan også udvikle selve backenden.

 

Vi har set flere eksempler på, at kunden har brug for en konkret specialudviklet løsning, da de standardiserede ERP-systemer på markedet ikke lever op til virksomhedens krav.

 

Hos Onlimited udvikler vi løsninger, der gør det muligt at integrere kasseapparater og betalingsløsninger med løsninger fra eksterne partnere f.eks leverandører.

Tillægs-apps

Vi tilpasser løsningen til butikkernes fokusområder. Lad os kigge på et lille eksempel. Er jeres fokusområde eksempelvis varespild, skal løsningen naturligvis understøtte varespild. En løsning kunne derfor være et modul, hvori butikspersonalet kan rapportere om varespild. På den måde bliver systemet en aktiv medspiller i forhold til at nå jeres forretningsmæssige målsætninger.

Hvorfor vælge et kasseapparat eller betalingsløsning fra Onlimited?

Hvis du eksempelvis driver en kæde af butikker i Danmark eller udlandet, kan vi hos Onlimited udvikle en POS-løsning, der understøtter din forretning helt ned i detaljen – kommercielt i forhold til markedsførings-koncepter og administrativt og driftsmæssigt i relation til effektivisering og integration af øvrige systemer og partnere.

 

Et kasseapparat eller en betalingsløsning fra Onlimited kan også anvendes som et management- og ledelsesværktøj. Via rettighedsstyring kan virksomheden tildele personale, mellemledere og chefer adgang på de niveauer, som er relevante for dem. Eksempelvis har butikspersonalet adgang til salg og kundebetjening, butikschefer til salgsrapportering, varespild og drifts- og administrationschefer til drift, indtjening og relevant rapportering i form af statistikker.

 

En løsning fra Onlimited er en anvendelig og tidsvarende løsning. Den er nemlig udviklet til at understøtte din forretningsstrategi, hvad enten der er fokus på mersalg, skabelse af loyalitet, effektivisering af arbejdsgange i butikkerne eller nedbringelse af spild etc. Mulighederne er mangfoldige – så lad os tage en snak om dine behov og løsningsmulighederne hertil.