Effektiv app til styring og udbud af opgaver til freelancere | Onlimited
Hos Onlimited udvikler vi brugerflader i form af webinterfaces, backends og apps til effektiv styring af ekstern arbejdskraft og kundeopgaver. Se mere her.
Opgave- og ressourcestyring, opgavestyring, brugerflader, webinterfaces, backends, back-ends
394
page-template-default,page,page-id-394,page-child,parent-pageid-913,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Effektiv app til styring og udbud af opgaver til freelancere

Virksomheder, der driver deres forretning med udgangspunkt i ekstern arbejdskraft såsom freelancere, løsarbejdere og vikarer, bruger mange ressourcer på at planlægge, at deres kundeopgaver matches af de rigtige folk. Dette arbejde er et puslespil, som består af en kontinuerlig manuel proces, som ikke kan optimeres uden brug af et effektivt IT-værktøj. Her kan Onlimited være behjælpelig med en løsning.

 

Hos Onlimited udvikler vi nemlig både brugerflader i form af webinterfaces til administration på kontorer, back-ends og apps, som eksterne brugere kan benytte, når de skal booke eller acceptere en opgave. Onlimited arbejder både med apps til Android og iPhone.

Nem matchmaking af opgaver og freelancere

Der ligger en stor potentiel ressourcebesparelse i at automatisere den manuelle proces, det kræver at booke en freelancer gennem telefon eller e-mail til en bestemt opgave.

 

Onlimited har erfaring i at udvikle opgave- og ressourcestyringsværktøjer, hvor opgaver simpelt oprettes i administrationssystemet (backend) eller af kunderne på en kundeportal, hvorefter kvalificerede freelancere, gennem en app, kan acceptere opgaven ved at swipe efter simpelt først-til-mølle-princip.

 

Gennem oprettelse af freelanceres stamdata i backenden vil den enkelte opgave kun blive udbudt til de freelancere, der besidder de rette kompetencer såsom uddannelse, certifikater, alder, køn, sprog m.m.

 

Der er mulighed for at opsætte parametre, der sikrer relevans for freelancere. F.eks. kan et parameter være et loft for kørselsafstand mellem freelancer og det sted, hvor opgaven skal udføres.

 

Læs mere om, hvordan vi hos Onlimited udviklede en backend og en app-løsning til Aarhus Tolkeservice, som reducerede administrationsbehovet og mindskede bøvlet og samtidig åbnede for massiv vækst i forretningen.

Værdiskabende funktionaliteter letter dagligdagen

Ved at automatisere ressource- og opgavestyringen og lægge opgaverne ud til freelancerne, der selv skal melde ind, hvis de ønsker at tage en opgave, kan en række opgaver i administrationen minimeres markant.

 

Eksempelvis vil tidsforbruget til booking af freelancere reduceres til ingenting, da de selv kan melde ind via app’en. Samtidig gør app’en afregningsgrundlaget nemt, idet time- og kørselsberegningen automatisk er indbygget i løsningen.

Stort effektiviseringspotentiale i mange brancher

Der ligger store muligheder for at effektivisere forretningsprocesserne i brancher, der traditionelt set benytter sig af freelancere. Konsulentfirmaer, vagtfirmaer, dørmænd og bodyguards, oversættere, tekstforfattere, vikarbureauer, turistguides og rengøringsfirmaer er blot nogle af de brancher, der kan opleve et stort effektiviseringspotentiale.

Produktivitetsforbedringer giver plads til mere forretning

Onlimited har erfaring i at udvikle produktivitets- og bundlinjeforbedrende løsninger til effektiv styring af ekstern arbejdskraft og kundeopgaver. Det er ikke kun delområder i denne type virksomheder, som kan effektiveres. Der er snarere tale om, at hele værdikæden i virksomheden løftes, hvormed der frigøres ressourcer til at lave mere forretning. Kontakt os og hør om dine muligheder.