Nettolager | Onlimited
Nettolager skaber kundeværdi med selvbetjeningsløsning baseret på app udviklet af Onlimited og har samtidig minimale administrationsomkostninger. Læs her.
Selvbetjeningsløsninger, effektiv selvbetjeninsløsning, Selvbetjeningsløsning baseret på app
476
page-template-default,page,page-id-476,page-child,parent-pageid-866,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

NETTOLAGER – WEBBASERET SELVBETJENINGSPORTAL

Nettolager er en ny og hurtig spiller på det danske marked for lagerhoteller. Virksomheden har lagerhoteller over hele Danmark og tilbyder opbevaring via selvbetjening. Kunderne har med løsningen mulighed for at betjene dem selv, når de har tid og brug for det. Nettolager har, i samarbejde med Onlimited, udviklet en selvbetjeningsløsning.

 

Med en app-løsning til iPad og tablets kan Nettolager nu tilbyde deres kunder lettere adgang til lagerhallerne og forbedret kundeservice. Nettolager har med løsningen langt færre administrationsomkostninger – ligesom et nyt alarmsystem har sikret lagerhotellerne mod indbrud. Nettolager får løbende sparring hos Onlimited vedrørende udvikling af løsningen.

Nettolager tænker app-løsning ind fra start

Nettolager kontaktede Onlimited allerede i virksomhedens opstartsfase. Nettolager ønskede et system, der kunne styre deres kunders lejekontrakter til lagerhotellerne og ønskede i den forbindelse en samarbejdspartner, der kunne rådgive i processen. Nettolager havde dårlige erfaringer med C5 og andre systemer og ønskede derfor deres eget system.

 

Løsningen blev en app og et administrationssystem, som blev udviklet til de behov, som Nettolager havde – og da den blev udviklet fra bunden, var det muligt at skabe en selvbetjeningsløsning i tråd med Nettolager egne idéer overfor kunderne og samtidig sikre Nettolager optimale administrationsprocesser.

Hos Nettolager er vi super glade for samarbejdet med Onlimited. Sammen finder vi på løsninger og muligheder til vores systemer, så vores kunder får den rigtige og nemme helhedsoplevelse. Onlimited er aldrig længere væk end en opringning, og der sidder venlige og kompetente mennesker i den anden ende”. Brian Hansen, direktør, Nettolager A/S.

Nettolager fik 100% selvbetjening via app

Med selvbetjeningsløsningen kan kunden selv leje et opbevaringsrum hos Nettolager. Ved lagerhotellets port er der opsat en iPad, hvor kunden registrerer sig. Kunden indtaster sine stamdata og bestemmer herunder, hvilken forsikring, alarmtype, hængelås og betalingsform han/hun ønsker. Ved lejeaftalens ophør får kunden automatisk tilsendt en opgørelse, og Nettolager skal ikke selv administrere udsendelse af fakturaer.

Læs mere om, hvordan du skaber kundeværdi med selvbetjeningsløsninger baseret på apps.

Alarmsystem:

Nettolager fik sidenhen et ønske om at øge trygheden for deres kunder via et tilbud om, at de kunne tilkøbe en alarmløsning til deres rum. Onlimited udviklede derfor en alarmintegration til hvert rum, hvortil der kobles nogle unikke telefonnumre, der kan åbne det enkelte rum. Via integrationen kan Onlimited-systemet kommunikere med alarmen – og sikre, at det korrekte rum kun kan åbnes via de telefonnumre, som er tilknyttet rummet. Nettolagers kunder får besked, hvis der går en alarm i gang i deres lagerrum – ligesom de, via app’en, selv kan slå alarmen til og fra i rummet, se status på den samt give andre personer adgang.

Kundeservice:

Nettolager får løbende henvendelser fra forskellige kunder, der stiller de samme spørgsmål. Derfor ønskede Nettolager en løsning, hvori de automatisk kunne sende svar retur til kunden. Sådan et system blev derfor udviklet. Via en sms stiller kunden sit spørgsmål, og Nettolager vælger et standardsvar fra en liste i et system drevet af sms’er. Historikken gemmes automatisk under kunden, således Nettolager løbende har overblik.

Med app-løsningen har Onlimited leveret:

  • Rådgivning til at skabe en løsning, der er 100% skræddersyet til Nettolagers behov og ønsker
  • Backend med alarm- og PBS-Integration
  • Tablet-løsning, hvorfra kunderne kan betjene dem selv
  • Styring af medlems-/kundedatabase – fakturering og kreditering er en stor del af denne løsning
  • Løbende sparring ift. udvikling af løsningen, så den udvides i takt med Nettolagers vækst.

Minimale administrationsomkostninger

Med løsningen har Nettolager fået et godt forretningsflow. Det betyder, at de er kommet langt med få ansatte. Løsningen understøtter deres processer og er løbende blevet vedligeholdt, så den fortsat understøtter et godt forretningsflow.

 

Løsningen er opbygget fra bunden, idet Onlimited var med fra start. Løsningen betyder, at Nettolager har sparet licenspenge til økonomi-/ERP-systemer og i stedet har kunnet lægge pengene i udvikling.

 

Nettolager kan med selvbetjeningsløsningen tilbyde kunden et bedre produkt og service. Samtidig har de fået færre administrationsomkostninger og kan klare sig med kun tre medarbejdere til styring af alle rum.

 

Har du brug for en lignende løsning, der sparer dig for mange administrationsomkostninger, skal du være meget velkommen til at kontakte Onlimited.

FAKTABOKS

  • Onlimited har skabt en fleksibel løsning, der kan videreudvikles efter behov
  • Nettolager tilbyder kunderne fleksibel opbevaring med selvbetjente lagerrum
  • Kunderne er sikret via alarmsystemer og får besked, når lagerrummet åbnes
  • Lagerrummene betjenes via sms og er koblet op på selvvalgte telefonnumre
  • Nettolager har lave administrationsomkostninger med selvbetjeningsløsningen