Brug af erhvervsapps som produktivitets-forøgende værktøjer | Onlimited
Onlimited udvikler apps som produktivitetsforøgende værktøjer, fx ved nem dataindsamling, fleksibel selvbetjening og effektivisering af processer. Læs mere.
B2B-apps til dataindsamling, selvbetjening via B2B apps
624
page-template-default,page,page-id-624,page-child,parent-pageid-810,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Brug af erhvervsapps som produktivitets-forøgende værktøjer

Nem dataindsamling med B2B apps

Simple og nemt anvendelige IT-løsninger er ofte de bedste, fordi brugerne er komfortable ved at anvende dem. Samtidig er sådanne løsninger lettere at sætte sig ind i og blive fortrolige med.

 

Onlimited har eksempelvis udviklet et simpelt dataindsamlings- / dataopsamlingssystem, der gør det nemt at indhente data, f.eks. i forbindelse med tilfredshedsundersøgelser eller ved simpel vareregistrering.

 

Systemet består af to dele:

  1. Et backend-modul hvor en administrator tilrettelægger dataindsamlingen ved at navngive de kolonner, som dataene skal indsamles i såsom varenavn, antal osv.
  2. En simpel og brugervenlig app hvor data nemt og overskueligt indtastes på baggrund af de definerede kolonner. Efter indsamlingen er afsluttet, ligger dataene i de prædefinerede kolonner i et regneark, der enten manuelt kan videreanalyseres eller indlæses direkte i ERP-systemet.

Forbedret produktivitet gennem selvbetjeningsapps

Hos Onlimited har vi stor ekspertise i at udvikle stærkt produktivitetsforbedrende værktøjer i form af selvbetjeningsapps og selvbetjeningsløsninger til vores kunder. I takt med at mennesker bliver vant til at arbejde med IT som en del af deres hverdag, øges forventningerne til effektive IT-baserede selvbetjeningsløsninger mellem virksomheder og deres kunder og leverandører.

 

Udbyttet af selvbetjeningsløsninger rettet mod kunderne kan være mange. Eksempelvis kan de bl.a. frigive ressourcer eller endda skabe et direkte mersalg. Hertil kan selvfølgelig lægges en øget fleksibilitet, som virksomheden giver sine kunder igennem en selvbetjeningsløsning.

 

Du kan læse mere om nogle af de løsninger, som vi hos Onlimited har udviklet i de følgende links. Læs eksempelvis, hvordan du skaber kundeværdi med selvbetjeningsløsninger, og hvordan Onlimited har hjulpet Nettolager og APCOA PARKERING med henholdsvis en app-baseret løsning og en webbaseret selvbetjeningsportal.

Forøgelse af produktivitet ved samarbejde med eksterne partnere

Mange virksomheder anvender i dag eksternt personale i forbindelse med deres produktion. Det kan være opgaver, der skal outsources, og derfor hyrer man måske løsarbejdere, freelancere og konsulenter til at udføre arbejdet.

 

Virksomheder, der netop har bygget deres forretningsmodel op omkring anvendelse af eksterne ressourcer, kan opleve, at omkostningerne og tidsforbruget i forbindelse med planlægning, gennemførsel og afregning af disse kan være omfattende. Løsningen kan være at automatisere og dermed effektivisere en række af de processer, som er besværlige og tager lang tid for virksomheden.

 

Hos Onlimited har vi eksempelvis hjulpet Aarhus Tolkeservice med at løfte en sådan proces fra at være en langsom analog model – til i dag at være en effektiv og mere omkostningseffektiv model.